POSLOVNA RJEŠENJA

Microsoft Dynamics NAV
POTREBA (Zašto bi netko htio imati poslovni sustav Microsoft Dynamics NAV?)

Povećanje produktivnosti, smanjenje troškova i automatizacija postupaka u praćenju poslovnih procesa temeljne su potrebe na koje može odgovoriti poslovni sustav Microsoft Dynamics NAV. Poslovni sustav omogućava jednostavno komuniciranje s poslovnim sustavima poslovnih partnera (kupaca i dobavljača), sa specijalističkim i drugim već postojećim softverima. Microsoft Dynamics NAV jedno je od najpopularnijih rješenja u svijetu, prisutno u preko 60.000 kompanija u više od 100 zemalja.

RJEŠENJE (Što rješenje radi?)

Microsoft Dynamics NAV nudi funkcije za ispunjavanje sljedećih poslovnih potreba:

- Upravljanje financijskom imovinom – računovodstvena i financijska rješenja Microsoft Dynamics NAV pomažu pri praćenju i analizi poslovnih informacija. Sveobuhvatna integracija omogućuje učinkovito upravljanje glavnom knjigom, dugovanjima, potraživanjima, zalihama, analitičkim računovodstvom, dugotrajnom imovinom i tijekom novca te izvršavanje bankovnih usklađivanja i naplata. Također je moguće upravljati financijskim procesima u više valuta, na više mjesta ili u više tvrtki.
- Proizvodnja – Microsoft Dynamics NAV pruža integrirani paket proizvodnih aplikacija koje daju alate za planiranje, upravljanje i izvršavanje proizvodne operacije na svjetskoj razini. Moguće je potaknuti operativnu djelotvornost i djelotvorno planirati produkciju, uključujući radne naloge, sastavnice, planiranje nabave i potreba za kapacitetima. Također je moguće upravljati cjelokupnim procesom proizvodnje, od konfiguriranja proizvoda, nabave i planiranja potreba za kapacitetima do rezerviranja proizvodnih hala.
- Upravljanje lancem nabave – omogućuje ubrzanje prodaju, kupnju i ciklus pokupi/pakiraj/otpremi. Microsoft Dynamics NAV omogućuje prilagodbu procesa radnog tijeka zahvaljujući ispunjavanju specifičnih potreba i usklađenosti s kompetitivnim tržištima i niskim maržama. Microsoft Dynamics NAV omogućuje brzo praćenje novih tržišnih prilika te poboljšanje profitabilnost djelotvornijom suradnjom s partnerima. Kvalitetnije je upravljanje zalihama, upravljanje skladištima na jednom ili više mjesta te rukovanje obradom narudžbi i planiranjem potražnje.
- Poslovna inteligencija i izvješćivanje – omogućuje strateški uvid u poslovne procese pomoću rješenja za sofisticirano izvješćivanje, analizu i budžetiranje koji pomažu poboljšati i pokrenuti ključno donošenje odluka u cijeloj tvrtki ili stanovi. Izravan pristup ključnim poslovnim informacijama u stvarnom vremenu i širok raspon analitičkih alata i alata za izvješćivanje mogu pomoći pri upravljanju budžetima, stvaranju i konsolidiranju izvješća te traženju trendova i odnosa.
- Upravljanje odnosima s klijentima – omogućuje automatiziranje mnogih svakodnevnih zadataka za profesionalce u odjelima prodaje, korisničke službe i marketinga. Upravljanje zapisima o korisnicima i povijestima prodaje, omogućuje pokretanje marketinške kampanje i praćenje aktivnost korisnika. Omogućava učiniti servisne operacije profitabilnijima organiziranjem vlastitih servisnih resursa za optimalnu djelotvornost, predviđanje i praćenje potrošnje dijelova, proaktivno upravljanje ugovorima i ugovorima o pružanju usluga te stjecanje čvršće kontrole nad troškovima.
- Upravljanje ljudskim resursima – Microsoft Dynamics NAV pruža podršku za procese na području ljudskih resursa jer pomaže pri organizaciji informacija o zaposlenicima i upravljanju njima. Moguće je priložiti komentare zapisima o zaposlenicima, pratiti odsutnosti zaposlenika i generirati izvješća kako bi se dobro pratile aktivnosti zaposlenika.
- Upravljanje projektima – funkcije za upravljanje projektima podržavaju dugoročne aktivnosti vezane uz posao i projekte kako bi se lakše budžetirali troškovi projekta i automatizirala naplata, bolje upravljalo resursima, pratilo troškove i korištenje resursa, planiralo kapacitete i predvidjela njihova dostupnost.

BENEFIT (Koji su benefiti?)

Zaposlenici mogu djelotvorno surađivati putem proširenog pristupa poslovnim aplikacijama, informacijama i procesima. Osim toga, moguće je koristiti sustav Microsoft Windows SharePoint Services da bi se lakše stvorile radne grupe i timovi radi pokretanja rasprave i razmjene informacija vezanih uz specifične interese i projekte.
Rješenje Microsoft Dynamics NAV isporučuje se s ugrađenim alatima za prilagodbu rješenja za upravljanje poslovanjem načinu na koji poslovni subjekt posluje. Ti su alati dizajniran da bi pomogli ograničiti potrebu za visokokvalificiranim IT profesionalcima, a administratorima sustava i programerima omogućili brzo dodavanje novih i izmjenu postojećih funkcionalnosti uz ograničeno kodiranje. Osim toga, korisnik dobiva pristup moćnim alatima izrađenima prema industrijskom standardu i tehnologijama koje već koriste razvojni inženjeri diljem svijeta.

PREDNOSTI (Zašto baš naše rješenje?)

Microsoft Dynamics NAV može pomoći pri automatiziranju rutinskih ručnih procesa i smanjenju vremena potrošenog na administrativne zadatke radi poticanja individualne produktivnosti i povećanja integriteta podataka. Integrirane informacije o upravljanju financijskom imovinom, lancem nabave i odnosom s kupcima pohranjuju se u centraliziranu bazu podataka radi smanjenja unosa redundantnih podataka. Ubrzani pristup ažuriranim informacijama u stvarnom vremenu zaposlenicima omogućuje razvijanje poslovanja.
Ljudi u tvrtki ili ustanovi mogu pretvoriti energiju i entuzijazam u fokusiranu učinkovitost pomoću softvera koji ispunjava njihove individualne potrebe, a istovremeno ih povezuje s podacima diljem tvrtke, zadacima i poslovnim procesima. Microsoft Dynamics NAV korisnicima pruža integrirani prikaz informacija i zadataka koji su im potrebni za ispunjavanje specijaliziranih zadataka. Microsoft Dynamics NAV ima intuitivno korisničko sučelje koje izgleda i doima se poput drugih Microsoftovih proizvoda. Zaposlenici mogu obaviti više posla pomoću manje klikova, bilo da rade u prodaji ili u skladištu te bilo da se bave ponovnom kupovinom dionica, obradom vraćene robe, odgovorom na upite korisnika ili slanjem upozorenja kolegama. Čak i s udaljenih lokacija zaposlenici mogu obavljati hitne poslove, temeljiti odluke na najaktualnijim informacijama i usredotočiti se na zadovoljavanje kupaca.
Microsoft Dynamics NAV radi s programima iz sustava Microsoft Office te poput njih. Te programe zaposlenici koriste svaki dan, a oni im pomažu raditi produktivno jer mogu pristupiti podacima i informacijama i zajednički ih koristiti bez promjene aplikacija ili ponovnog unosa podataka. Čak i kada rade u sustavu Microsoft Dynamics NAV, oni jednostavno mogu stvoriti širok raspon izvješća u programu Microsoft Office Excel, stvoriti prilagođene komunikacije u programu Microsoft Office Word i nadzirati odnose s korisnicima putem programa Microsoft Office Outlook.

PREDUVJETI (Koji su preduvjeti kod korisnika?)

Sukladno dokumentu Microsofta: Minimalni sistemski preduvjeti

PRODUKTI I USLUGE (Koje usluge i proizvodi su potrebni i sadržani u rješenju?)

- Snimka stanja poslovnih procesa
- Izrada dokumenta funkcionalnih zahtjeva
- Usuglašavanje dokumenta funkcionalnih zahtjeva
- Izrada izvedbenog projekta
- Prijenos matičnih podataka i početnih stanja
- Set up i dizajn
- Programsko prilagođavanje
- Edukacija
- Monitoring

CILJANA SKUPINA (Kome nuditi?):

Poslovni subjekti koje imaju stari poslovni sustav.
Poslovni subjekti koji su u kratkom vremenu brzo narasli.
Poslovni subjekti koji u svom sastavu imaju proizvodnju, eksterni servis, maloprodajne trgovine ili maloprodajne centre, carinsko skladište tipa D – jednom riječju svim trgovačkim društvima i poslovnim subjektima u javnom sektoru koji na kvalitetan način žele pratiti svoje poslovne procese.

VENDOR

Microsoft

BUSINESS VALUE

Implementacijom Microsoft Dynamics NAVA metodologijom Recro-neta korisnik dobiva poslovni sustav koji povećava vrijednost tvrtke, a nakon vremena potrebnog za tečno korištenje poslovnog sustava, u značajnoj mjeri ubrzava poslovne procese i omogućuje kvalitetno praćenje troškova.